Детские игрушки Fisher-Price
+380 (67) 555-19-00
+380 (44) 229-35-00
9:00 — 18:00
каталог игрушек Fisher-Price знижки на іграшки Fisher-price та MEGA BLOKSBABY GEAR Fisher PriceРозвиваючі коврики, килимки Fisher-price 0+Інтерактивні музичні іграшки Linkimals Fisher-PriceРозвиваючi iграшки Fisher PriceSMART STAGESБрязкальцяХодунки, тягнем за собою: Перші кроки, гусениця каталка, ходуки велосипедMEGA BLOKS перший конструктор від 1 рокупаровозики Томас та його друзі, залізна дорога Track Masterколекційні іграшки мультфільму Історія іграшок Toy Story 4Розвиваючі кубики Fisher-price діткам від 6 місяцівМузичнi iграшкиЗвipiМашини, потягиРобот БібоДошкільнятаHot wheels трекі та ігрові набори Хот Вілс

О бренде Fisher-price

Фішер-Прайс: історія однієї мрії

В 1930 році Ірвінг Прайс, мер маленького селища Східна Аврора у штаті Нью-Йорк, став партнером досвідченого виробника іграшок Германа Фішера та хазяйки іграшкової крамниці Хелен Шелл. Вони заснували невелику компанію, яка дуже скоро стала частиною дитинства для мільйонів дітей по всьому світу. Лише за один рік вони разом створили Містера Качку та ще п’ятнадцять іграшок на мотузках.

Ця оригінальна серія розмальованих дерев’яних іграшок мала величезний успіх у 1931 році на спеціалізованій виставці в Нью-Йорку, тож продукція стала популярною у всіх дитячих крамницях міста. У іграшок на мотузках виявилася спільна риса, що пізніше стала головною особливістю товарів компанії: іграшки мають бути не тільки кумедними, а й розвиваючими, інноваційними, якісними, надійними та безпечними . Крім того, вони мали досить прийнятну ціну. Іграшки, які в дитячій уяві ставали чимось магічним.

 

 


 

Чи знаєте Ви, що...?

 

  • Саме досвід та поради батьків допомогли компанії Фішер-Прайс вдосконалити нові іграшки та іншу продукцію. Кожного року біля 1000 батьків відвідують Ігрову Лабораторію в Східній Аврорі для тестування іграшок, ще 8000 батьків беруть участь в різноманітних програмах.

     

  • Кількість іграшок, які розробила компанія Фішер-Прайс з 1930 року, зараз перевищує 5000 найменувань.

     

  • Компанія ніколи не відчуває браку ідей. Дизайнери Фішер-Прайс створюють 2000 нових іграшкових концепцій щороку, близько 100 з них втілюють у життя.

     

  • Для того, щоб ідея стала реальністю, майбутня іграшка Фішер-Прайс проходить близько 15 різних тестів та випробовувань. Наприклад, колеса триколісного велосипеда випробовували на 160 км імітованої дороги.

     

  • Пружні та еластичні матеріали іграшок Фішер-Прайс повинні витримувати хоча б 10000 стискань „автоматичними” пальцями.