Детские игрушки Fisher-Price
+380 (67) 555-19-00
+380 (44) 229-35-00
9:00 — 18:00
каталог игрушек Fisher-Price знижки на іграшки Fisher-price та MEGA BLOKSBABY GEAR Fisher PriceРозвиваючі коврики, килимки Fisher-price 0+Інтерактивні музичні іграшки Linkimals Fisher-PriceРозвиваючi iграшки Fisher PriceSMART STAGESБрязкальцяХодунки, тягнем за собою: Перші кроки, гусениця каталка, ходуки велосипедMEGA BLOKS перший конструктор від 1 рокупаровозики Томас та його друзі, залізна дорога Track Masterколекційні іграшки мультфільму Історія іграшок Toy Story 4Розвиваючі кубики Fisher-price діткам від 6 місяцівМузичнi iграшкиЗвipiМашини, потягиРобот БібоДошкільнятаHot wheels трекі та ігрові набори Хот Вілс

3 - 6

Починаємо рухатись

Більше рухайтесь разом зі своєю дитиною та її новими іграшками

Вашого малюка вже не назвеш новонародженим. Його вага зросла вдвічі, він став сильнішим та активнішим. Починаючи з цього віку, діти більш жваві. Це добре впливає на розвиток мозку. Їм подобається сидіти на стільцях зі спинкою, бо так поле зору значно розширюється. Також малята люблять піднімати речі, пробувати їх на дотик. Значним прогресом є те, що вони починають контролювати рухи своїх ніжок.
Крім того, Ваша дитина стає більш комунікабельною та залюбки спілкується. Діти посміхаються, белькочуть та вимовляють різні звуки до тих, хто грає з ними, а також слідкують поглядом за людьми та різними предметами. Крихітка вже багато розуміє. Коли вона чує, як з крану тече вода, то знає, що прийшов час купатися. А коли мама перевдягає – прийшов час прогулянки.
Діти живуть у щасливому світі, сповненому спокоєм та добром. Для того, щоб малюк досяг в ньому успіхів, важливо грати з ним. Дитина пізнає щось важливе, коли вона тримає іграшки та інші предмети, навіть, коли плаче або посміхається. Вона дізнається, що її дії можуть викликати певні реакції батьків та навколишнього світу.

Ідеї для ігор з дітьми

  • Багато розмовляйте з Вашою дитиною, але говоріть повільно. Час від часу змінюйте тон голосу та робіть паузи, щоб малюк міг також висловитись. Це буде допомагати йому розвивати мовні навички.
  • Користайтесь часом, коли Ви перевдягаєте дитину, щоб зробити невеличку гімнастику ручок та ніжок малюка. Допомагайте йому перевертатись зі спини на живіт та навпаки.
  • Кожен день (хоча б ненадовго)вкладайте дитину на ігровий або звичайний килимок. Так вона зможе торкатися іграшок навіть ніжками. Також перевертайте маля на живіт, щоб він піднімав голівку намагаючись побачити іграшки - це допоможе укріпити м’язи шиї та спини.
  • Пестіть своїх дітей та легенько лоскочіть їх.
  • Заохочуйте дитину досліджувати нові предмети, торкаючись до них. Частіше пропонуйте їй речі різноманітних текстур: тверді, м’які, жорсткі, холодні, теплі...
  • Продовжуйте стимулювати органи чуття, використовуючи кольори, звуки...

    Розвиток моторики

    “Я вже тримаю голівку”

    Ваш малюк опановує нові положення тіла . Він більше часу проводить на животику і вже добре тримає голівку.Коли дитина сидить, вона свідомо обертається, куди їй треба. Тепер вона сама може перевернутися зі спини на бік та навпаки. Маля піднімає ніжки, схрещує їх та зводить разом ступні. Гімнастика, під час якої активні вправи змінюються повільними, надає дітям силу та допомагає досягати більшого успіху в управлінні власним тілом.
    В п’ять місяців малята лежачи на спині вже легко тримають руками свої ніжки та ступні. Вони дуже люблять, коли мама чи татко садять їх на коліна та гойдають.
    В шість місяців малюки намагаються підтягуватися та повзти на животі. Але найбільше їм подобається сидіти. Тепер дітки можуть проводити деякий час в такому положенні, щоправда з Вашою допомогою.
    Малеча вчиться користуватись власними руками. Їх рухи стають більш різноманітними. А свої емоції діти виражають криками та посмішками... Ваша крихітка вже значно підросла і лише за декілька місяців досягла великих успіхів!

    Візуальне сприйняття

    “Мене приваблюють яскраві кольори”

    Краща чіткість, більше кольорів, дальші відстані... Зір Вашої дитини вдосконалюється з кожним днем. В три місяці вона чітко бачить предмети, віддалені на метр. В чотири місяці малюк може очима слідкувати за речами, що рухаються на відстані від одного до двох метрів. Це значний стрибок у розвитку! Адже відразу після народження діти фокусують зір лише на об ’є ктах, що знаходяться на відстані до 25 см. Малята вже добре розрізняють привабливі і контрастні кольори. Без сумніву, фаворитами є червоний, жовтий та блакитний. Мобіле для дитячого ліжка та проектори на стелю допомагають загострювати зір дитини.
    Ще одна зміна – тепер діти бачать у трьох вимірах. Завдяки цьому Ваш малюк краще орієнтується в кімнаті та координує зір та руки.

    Координація зору та рук

    “Я вчуся користуватись руками”

    Ваша дитина зацікавлено розглядає свої ручки та грається з ними, повертає над обличчям. Малюки намагаються брати в долоні іграшки, а в чотири місяці вже трясуть ними і підносять ближче, щоб краще бачити.
    Місяць за місяцем координація зору та рук покращується, хоча ще і не є досконалою . В п’ять місяців вони вже можуть опиратися на одну руку, а іншою в цей час брати іграшку. В цьому віці діти знають, як підняти великий предмет двома руками. А ще їм дуже подобається рвати папір.
    В шість місяців малята піднімають предмети з першої спроби і перевертають їх за допомогою зап`ястя. Діти самі можуть взяти соску до рота або, навпаки, вийняти її. Також залюбки гризуть прорізувачі для зубів та гумові іграшки. Малюки легко випускають з рук іграшку, щоб взяти іншу, більш цікаву.

    Розвиток логіки та пізнання

    “Я хочу познайомитись зі світом, в якому живу”

    Запам’ятовування, розуміння, усвідомлення... Ваш малюк починає знайомитись зі світом та пізнавати самого себе. В чотири місяці діти інколи роблять те, що їм хочеться, таким чином починаючи розуміти свою незалежність від батьків. Під час тривалого спілкування малюк запам’ятовує обличчя мами і тата.
    Коли дитина щось чує, вона озирається і намагається зрозуміти, звідки лунають голоси . Також крихітка знає: якщо вона робить певну дію, після того повинно щось відбутися. Тож до певної міри діти вже усвідомлюють причинно-наслідкові зв’язок. Наприклад, в п’ять місяців малюк запам’ятовує: треба вдарити по іграшці, щоб почути, як вона грає.
    Діти вміють розрізняти деякі предмети зі свого щоденного оточення (пляшечка з молоком чи соска) і дуже цікавляться всіма цими речами. Якщо щось потрапляє малюку до рук, він неодмінно бере це до рота, щоб дізнатися більше. У роті дітей є велика кількість нервових закінчень. Таким чином він працює як ще один орган пізнання навколишнього світу.

  •